Blog

crm-dla-deweloperow

CRM DLA DEWELOPERÓW

26 / 04 / 2016 / 0 comments

CRM to system zarządzania relacjami z klientami, z angielskiego customer relationship management. W ten sposób określa się oprogramowanie, ale CRM to znacznie więcej niż sama aplikacja. Aby system pozwolił na podniesienie sprzedaży, konieczna jest zmiana filozofii działania przedsiębiorstwa.
Gdy korzystasz z usług małej firmy, np. lokalnej piekarni czy punktu ksero, sprzedawca po kilku wizytach zapamiętuje Twoje preferencje. Wie, co lubisz, a czego lepiej Ci nie polecać.

narzedzia-deweloperskie-crm-nieruchomosci

APLIKACJE W SŁUŻBIE MARKETINGU NIERUCHOMOŚCI

26 / 04 / 2016 / 0 comments

Nowe technologie pojawiają się nieustannie, a wiele z nich jest adresowanych do marketingu lub ma duży potencjał marketingowy. Na rynku możesz też znaleźć modyfikowane rozwiązania dla wybranej dziedziny – np. branży nieruchomości.
Aplikacje dla branży nieruchomości mogą bezpośrednio wpłynąć na efektywność działań sprzedażowych. Usprawniają zbieranie kontaktów z klientami, porządkują bazy danych i dbają o to, by oferta trafiła do właściwych osób we właściwym czasie.

luksusowe_nieruchomosci_penthouse

MARKETING NIERUCHOMOŚCI LUKSUSOWYCH

30 / 03 / 2016 / 0 comments

Na polskim rynku luksusowych nieruchomości zauważalny jest duży ruch. Wśród inwestycji wystarczy wymienić projekty takie, jak Ovo we Wrocławiu, Angel Wawel w Krakowie albo Złota 44 w Warszawie. W tym ostatnim za metr kwadratowy trzeba zapłacić nawet 65 000 złotych.

vine-viral-marketing-nieruchomosci

VINE. CO TO JEST I JAK MOŻE POMÓC W SPRZEDAŻY?

18 / 03 / 2016 / 0 comments

Vine to portal, który pozwala na wrzucanie i oglądanie 6-cio sekundowych filmików. Na pierwszy rzut oka idea serwisu może wydawać się dziwna i niezrozumiała, zwłaszcza dla starszego pokolenia. Vibe powstał jednak w odpowiedzi na istniejące serwisy, które zdążyły już znudzić się młodym Internautom. Dzisiejsi nastolatkowie zakładali konta na YouTube i Facebooku w szkole podstawowej. Nie może więc zaskakiwać to, że obecnie szukają czegoś nowego.

czynsz-w-mieszkaniu-deweloperskich

CZYNSZ W MIESZKANIU DEWELOPERSKIM

16 / 03 / 2016 / 0 comments

Wielu deweloperów by podnieść atrakcyjność swojej oferty mówi o mieszkaniach bez czynszowych, jednak jest to nie prawdą. Aby odpowiedzieć na to pytanie należy najpierw zapoznać się ze wszystkimi składnikami typowego dla mieszkań w bloku czynszu.

homebranding-wizerunek-nieruchomosci-na-sprzedaz

HOME BRANDING. JAK STWORZYĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

10 / 03 / 2016 / 0 comments

Z punktu widzenia konsumenta, nabycie nieruchomości znacznie różni się od kupna nowej pary spodni czy paczki chipsów. Natomiast z perspektywy marketingu mieszkanie, dom czy biuro to produkty, które trzeba zareklamować tak samo, jak towar w sklepie odzieżowym czy spożywczym. W jaki sposób możesz przygotować ofertę sprzedaży nieruchomości, by pomogła w szybkim znalezieniu nabywcy?

dom-czy-mieszkanie-od--dewelopera-warszawa

DOM OD DEWELOPERA CZY NOWE MIESZKANIE

8 / 03 / 2016 / 0 comments

Coraz więcej osób wybiera niewielki dom zamiast dużego mieszkania, moda na ogromne piętrowe domy przeminęła już dawno, obecnie do najczęściej kupowanych i budowanych domów należą parterowe o powierzchni nie przekraczającej 150 metrów kwadratowych, natomiast metraż dużych mieszkań na rynku pierwotnym waha się od 70 do nawet 110 metrów,

dom-od-dewelopera-budowa-na-wlasna-reke

DOM OD DEWELOPERA CZY BUDOWA NA WŁASNA RĘKĘ

7 / 03 / 2016 / 0 comments

Z danych Głównego Urzędy Statystycznego wynika, iż Polacy coraz częściej decydują na dom, aniżeli mieszkanie, w większym stopniu niż przed laty cenimy prywatność, własny ogród nawet jeśli jest niewielki. Z tych samych statystyk wynika, iż coraz więcej osób decyduje się na budowę, lub zakup domu od dewelopera, niewiele osób natomiast kupuje dom na rynku wtórnym, choć ofert nie brakuje.

lokalizacja-inwestycji-mapa-jastarni

LOKALIZACJA, A POPULARNOŚĆ INWESTYCJI MIESZKANIOWEJ

4 / 03 / 2016 / 0 comments

Lokalizacja ma kluczowe znaczenie dla kupujących mieszkanie, większość osób uważa bowiem, że mieszkanie to nie tylko jego wnętrze, ale także dzielnica z którą bardzo często mieszkańcy się identyfikują i pragną by pasowała do ich stylu życia. Większość kupujących pragnie zachować dotychczasowe przyzwyczajenia i nie chce iść na kompromisy.

blog-firmowy-na-stronie-dewelopera

BLOG FIRMOWY NA STRONIE DEWELOPERA NIERUCHOMOŚCI

3 / 03 / 2016 / 0 comments

W XXI wieku niewiele czytamy, ale piszemy więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Internauci nieustannie opisują wydarzenia z życia na portalach społecznościowych lub dyskutują na forach. Obok trywialnych treści pojawiają się jednak również wartościowe, merytoryczne wpisy. Są one nie tylko cennym źródłem wiedzy, ale też rzucają dobre światło na autora tekstów, który chce dzielić się informacjami. Właśnie dlatego warto prowadzić boga firmowego.

pozycjonowanie-stron-nieruchomosci

CZYM JEST POZYCJONOWANIE STRONY WWW

2 / 03 / 2016 / 0 comments

Jednym z podstawowych narzędzi każdego Internauty jest wyszukiwarka. W Polsce największą sympatią cieszy się Google, z którego korzysta ponad 96% użytkowników. Ogromna popularność wyszukiwarek sprawia, że Google, Yahoo czy MSN stały się również polem do intensywnych działań marketingowych.

karty-mieszkan-lokali-uslugowych-metryczki-z-wymiarami

PROFESJONALNE KARTY MIESZKAŃ – METRYCZKI LOKALI NA SPRZEDAŻ

26 / 02 / 2016 / 0 comments

Każdy klient zainteresowany kupnem nowego lokum, najpierw przygląda się kartom mieszkań. To tutaj może znaleźć podstawowe informacje na temat nieruchomości. Główną częścią karty jest rzut techniczny – klient może zobaczyć, jaki jest układ i liczba pomieszczeń oraz jak duża jest powierzchnia poszczególnych pokoi i całego mieszkania.

opis-reklamowy-tekst-marketingowy

JAK STWORZYĆ SKUTECZNY OPIS MARKETINGOWY?

26 / 02 / 2016 / 0 comments

Dobry opis produktu może znacząco podnieść sprzedaż. To właśnie tekst pisany jest często pierwszym źródłem informacji na temat produktu – najpierw czytamy tekst, a dopiero później kontaktujemy się ze sprzedawcą. Opis marketingowy powinien dostarczać cennych informacji, zachęcać do zakupu i nie być nachalny dla odbiorcy.

optymalizacja-strony-internetowej

OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ. CO LUBI WUJEK GOOGLE?

25 / 02 / 2016 / 0 comments

Optymalizacja pod wyszukiwarki to jeden z filarów tworzenia dobrej strony www. Nawet najładniejsza witryna i najciekawsza oferta nie zaowocują wysoką sprzedażą, jeśli strona będzie niewidoczna w wynikach wyszukiwania. Dlatego warto tak skonstruować serwis, by Google i inne wyszukiwarki oceniły go jak najkorzystniej.

reklama-nieruchomosci-w-portalu-branzowym-lokalnym

REKLAMA NIERUCHOMOŚCI W LOKALNYCH PORTALACH

25 / 02 / 2016 / 0 comments

Każde duże polskie miasto ma przynajmniej kilka dedykowanych stron internetowych. Obok witryn urzędowych, jest wiele serwisów prywatnych, które dostarczają rozmaitych treści związanych z wybraną miejscowością. Znajdziesz tu informacje na temat najnowszych remontów, lokalnych polityków, wydarzeń kulturalnych i sportowych czy też prognozę pogody na najbliższe dni.

jak-przekonac-sie-o-wiarygodnosci-dewelopera

JAK PRZEKONAĆ SIĘ O WIARYGODNOŚCI DEWELOPERA?

24 / 02 / 2016 / 0 comments

Firmy deweloperskie jak wszystkie inne przedsiębiorstwa dzielą się na uczciwe i takie, które żerują na niewiedzy i naiwności kupujących. Aby nie dać się oszukać należy poświęcić nieco czasu na sprawdzenie oferty i samego dewelopera. Od 2012 roku istnieje obowiązek podpisania umowy przedwstępnej w obecności notariusza z deweloperem, która to ustawa już na samym początku chroni konsumenta, jednak to nie jedyne zabezpieczenie jakie powinniśmy przedsięwziąć by nie dać się oszukać.

jak-pozyskac-wiekszy-ruch-czym-jest-seo2.0

JAK ZWIĘKSZYĆ RUCH? CZYM JEST SEO 2.0?

23 / 02 / 2016 / 0 comments

Jedną z największych rewolucji w branży pozycjonowania było przejście od SEO do tzw. SEO 2.0. Zmiana była spowodowana głównie modyfikacjami w algorytmie Google. Skoro wyszukiwarka zmieniła reguły gry, cała branża musiała się dostosować. Jednocześnie sam rynek SEO cały czas dojrzewa, co powoduje kolejne zmiany.

marketing-automation-nieruchomosci

MARKETING AUTOMATION NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

23 / 02 / 2016 / 0 comments

Nikt nie lubi nachalnego marketingu. Telemarketerzy, którzy wydzwaniają co drugi dzień lub sprzedawcy w sklepie, którzy „przyklejają się” do klienta mogą skutecznie zniechęcić do zakupów. Nawet jeśli Twój rozmówca zapewnia Cię, że dana opcja jest najlepszym wyborem i powinieneś skorzystać z oferty już teraz, z pewnością wolisz sam sprawdzić temat.

baner_nieruchomosci-atl-btl-reklama

CO TO JEST MARKETING ATL I BTL?

22 / 02 / 2016 / 0 comments

Język branżowy twórców reklam jest pełen anglicyzmów. Początkujący marketingowiec musi więc odrobić „pracę domową” i poznać znaczenie wszystkich tajemniczych wyrażeń i skrótów. Rozumienie podstawowych pojęć jest ważne również dla klienta. Znając najważniejsze terminy łatwiej porozumiesz się z agencją reklamową i wybierzesz ofertę, która spełnia Twoje oczekiwania.

hashtags-jak-uzywac-marketing

CZYM SĄ #HASHTAGI I JAK ICH SKUTECZNIE UŻYWAĆ?

19 / 02 / 2016 / 0 comments

Nie sposób korzystać z Internetu po 2009 roku i nie spotkać się z hashtagiem. To właśnie wtedy popularny „krzak” trafił do szerszej publiczności za pośrednictwem portalu Twitter. Aktualnie hashtagów możesz używać we wszystkich mediach społecznościowych, choć najpopularniejsze są na Instagramie, gdzie cały system kategoryzowania obrazów opiera się jedynie na hashtagach.

reklama-nieruchomosc-na-instagram

JAK REKLAMOWAĆ NIERUCHOMOŚĆ NA INSTAGRAMIE?

19 / 02 / 2016 / 0 comments

Instagram to jeden z najbardziej popularnych portali społecznościowych, choć korzystają z niego przede wszystkim młodzi Internauci. Niewielu jest użytkowników, którzy przekroczyli 25-ty rok życia. Jeśli uważasz, że to odpowiednia grupa docelowa dla nieruchomości, które oferujesz, z pewnością powinieneś zadbać o marketing na Instagramie. W jaki sposób prowadzić promocję na „Insta”?

strona_internetowa-inwestycji-deweloperskiej

DLACZEGO TWOJA NIERUCHOMOŚĆ POTRZEBUJE STRONY INTERNETOWEJ?

18 / 02 / 2016 / 0 comments

Nowoczesne strony www dają ogromne możliwości informacyjno-marketingowe. Dzięki temu znakomicie sprawdzają się m.in. w obszarze inwestycji budowlanych. Jakie dokładnie korzyści płyną z posiadania dedykowanej strony internetowej nieruchomości?

a-mogles-kupic-mieszkanie-reklama-wirusowa-deweloper

NIE WAŻNA JAK BYLE MÓWILI – SPRAWDZA SIĘ W MARKETINGU NIERUCHOMOŚCI?

18 / 02 / 2016 / 0 comments

Gwiazdy showbiznesu często działają w myśl zasady „nie ważne jak, byle mówili”. Jeżeli jest o kimś głośno, to można odtrąbić sukces – nawet jeśli rozgłos jest efektem głupiego wybryku. Podobna zasada może się sprawdzić w marketingu… ale nie musi.

zakup-mieszkania-pod-wynajem

ZAKUP MIESZKANIA POD WYNAJEM – CZY WARTO INWESTOWAĆ?

17 / 02 / 2016 / 0 comments

Zakup mieszkania pod wynajem szczególnie w dużych miastach i popularnych dzielnicach zlokalizowanych w pobliżu uczelni czy dużych firm jest inwestycją, która będzie przez lata przynosiła zyski, nawet jeśli kupno lokalu wiąże się z koniecznością zaciągnięcia kredytu na ten cel. Jak pokazują badania rynku z roku na rok przybywa inwestorów lokujących swoje oszczędności w nieruchomościach przeznaczonych  na wynajem.

czy-warto-kupic-mieszkanie-na-rynku-wtornym

CZY WARTO KUPIĆ MIESZKANIE NA RYNKU WTÓRNYM?

17 / 02 / 2016 / 0 comments

Kupując mieszkanie na rynku wtórnym należy zwrócić uwagę na całkowity koszt inwestycji, ponieważ bardzo często koszty te są wyższe niż w przypadku nieruchomości z rynku pierwotnego. Kolejny aspekt to koszt jaki należy ponieść by doprowadzić mieszkanie do stanu satysfakcjonującego nas, który niejednokrotnie może być równy, lub wyższy niż w przypadku  wykończenia lokalu będącego w stanie deweloperskim.

targi-nieruchomosci-mieszkaniowe-2016

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO TARGÓW NIERUCHOMOŚCI?

16 / 02 / 2016 / 0 comments

W dobie Internetu targi stały się klasycznym sposobem na promocję marki lub produktu. Nie oznacza to jednak, że warto zrezygnować z targów – wręcz przeciwnie. Uczestnictwo w takim wydarzeniu daje korzyści, których próżno szukać w marketingu internetowym czy reklamie ATL.

long_tail_seo_długi_ogon_pozycjonowanie

LONG-TAIL SEO, CZYLI POZYCJONOWANIE „POD DŁUGI OGON”

15 / 02 / 2016 / 0 comments

Pozycjonowanie to poprawianie pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjonowanie wykonuje się pod wybrane słowa kluczowe. Dzięki temu użytkownik, który wpisze daną frazę, zobaczy Twoją stronę na szczycie wyników wyszukiwania.

Jak-stworzyć-dobrą-domenę-dla-nieruchomości

JAK STWORZYĆ DOBRĄ DOMENĘ DLA NIERUCHOMOŚCI

12 / 02 / 2016 / 0 comments

Wiele osób działających na rynku domen internetowych porównuje handel adresami do branży nieruchomości. A jak stworzyć dobrą domenę dla „prawdziwych” nieruchomości? Oto kilka cennych porad, które pomogą Ci w utworzeniu wartościowego adresu internetowego:

odbiór-mieszkania

KUPNO LOKALU OD DEWELOPERA – ODBIÓR MIESZKANIA

9 / 02 / 2016 / 0 comments

Od momentu wyboru dewelopera po sam odbiór należy zachować daleko idącą ostrożność, nie oznacza to iż każdy inwestor zamierza oszukać kupującego, ale zawsze lepiej zabezpieczyć się na każdą okoliczność, tak by w przyszłości nie żałować, iż nasze zaniedbanie doprowadziło do wielu późniejszych problemów.

koszt-zakupu-mieszkania

KOSZT ZAKUPU MIESZKANIA

8 / 02 / 2016 / 0 comments

Koszt zakupu mieszkania to nie tylko jego cena, przy czym znacznie droższe są koszty kupna nieruchomości na rynku wtórnym nawet pięciokrotnie, w porównaniu do tych z rynku pierwotnego. Istnieją sposoby na ich obniżenie, jednak w przypadku tak poważnej inwestycji i kwoty, która procentowo w porównaniu do ceny mieszkania jest naprawdę niewielka nie warto ryzykować.

krew-reklama-krakowski-deweloper-mieszkania

SKUTECZNA REKLAMA WIRUSOWA „A MOGŁEŚ KUPIĆ MIESZKANIE”

5 / 02 / 2016 / 0 comments

Reklama wirusowa ma mnóstwo zalet. Może skutecznie zbudować świadomość i zaufanie do marki, a do tego jest bardzo tania. Dobry viral nie potrzebuje wysokich nakładów, bo dystrybucja przebiega samoistnie – reklama jak wirus roznosi się po Internecie wraz z udostępnieniami kolejnych użytkowników.

Wizerunek-marki-brand-haus-developer

NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY WIZERUNKU MARKI

5 / 02 / 2016 / 0 comments

Umiejętnie zbudowany wizerunek skutecznie buduje świadomość marki i przedstawia firmę lub produkt w sposób atrakcyjny dla potencjalnego klienta. Jednak z jakich elementów powinien składać się kompletny wizerunek?

negocjowanie-ceny-z-deweloperem

NEGOCJOWANIE CENY Z DEWELOPEREM

3 / 02 / 2016 / 0 comments

Negocjowanie ceny mieszkania z deweloperem może się wielu osobom wydać niemożliwe, pamiętajmy jednak, że mieszkanie to nie produkt wystawiony na sklepowej półce na sprzedaż i jak w przypadku każdej inwestycji i umowy przysługuje nam prawo negocjacji i walki o swoje pieniądze.

marketing-nieruchomosci-skierowany-do-kobiet

MARKETING NIERUCHOMOŚCI SKIEROWANY DO KOBIET

2 / 02 / 2016 / 0 comments

Wybierając grupę docelową kampanii reklamowej, trzeba określić m.in. płeć odbiorcy. Jakiego wyboru dokonać w przypadku promocji nieruchomości? Odpowiedź może Cię zaskoczyć. Choć stereotypowo za poważne decyzje odpowiadają mężczyźni, statystyki i praktyka na rynku nieruchomości dowodzą, że reklamę warto kierować  do Pań.

home_staging_zdjecie_mieszkania_na_sprzedaz

HOME STAGING. JAK PRZYGOTOWAĆ NIERUCHOMOŚĆ DO SPRZEDAŻY?

29 / 01 / 2016 / 0 comments

Chcesz szybko sprzedać lub wynająć nieruchomość po satysfakcjonującej cenie? W takim razie powinieneś zainteresować się home stagingiem. To usługa polegająca na profesjonalnym przygotowaniu nieruchomości pod sprzedaż lub wynajem.