Blog

home_staging_zdjecie_mieszkania_na_sprzedaz

HOME STAGING. JAK PRZYGOTOWAĆ NIERUCHOMOŚĆ DO SPRZEDAŻY?

29 / 01 / 2016 / 0 comments

Chcesz szybko sprzedać lub wynająć nieruchomość po satysfakcjonującej cenie? W takim razie powinieneś zainteresować się home stagingiem. To usługa polegająca na profesjonalnym przygotowaniu nieruchomości pod sprzedaż lub wynajem.

mieszkanie-dla-mlodych-malzenstw

PROGRAM MIESZKANIA DLA MŁODYCH OD 1 STYCZNIA 2016

28 / 01 / 2016 / 0 comments

Program Mieszkanie Dla Młodych dla wielu osób jest jedyną szansą na zakup własnego mieszkania, oczywiście własnego należy traktować jako pojęcie względne w przypadku kredytu hipotecznego, gdyż do momentu spłaty pożyczonej kwoty wraz z odsetkami nieruchomość jest zabezpieczeniem dla banku.

zmiany_w-kredytach_2016

ZMIANY W KREDYTACH HIPOTECZNYCH W 2016 ROKU

27 / 01 / 2016 / 0 comments

Od 01-01-2016 główną zmianą w warunkach uzyskania kredytu hipotecznego jest zwiększenie wkładu własnego do 15 %, jak wynika z obliczeń instytucji finansowych dla wielu osób wkład własny w takiej wysokości może być nie osiągalny, co może oznaczać spadek zainteresowania kupnem mieszkania czy domu, a co za tym idzie kredytami bankowymi.

charakterystyka-osiedli-deweloperskich

CHARAKTERYSTYKA OSIEDLA DEWELOPERSKIEGO

25 / 01 / 2016 / 0 comments

Zanim na polskim rynku zaczęły działać firmy deweloperskie, zakup mieszkania wiązał się jedynie z wyborem lokalu, zaś całe jego otoczenie było niejako kwestią drugoplanową. Kupujący skupiał sto procent swojej uwagi na wnętrzu mieszkania czy domu, który był przedmiotem sprzedaży, zarówno obecni jak i nowi mieszkańcy nie mieli zbyt wiele do powiedzenia w kwestii elewacji budynku,

jak-reklamowac-nieruchomosc-w-sieci

JAK REKLAMOWAĆ NIERUCHOMOŚCI W SIECI?

11 / 01 / 2016 / 0 comments

Marketing nieruchomości w Internecie to bardzo szeroki temat, a skuteczne działania wymagają dużej wiedzy i wieloletniego doświadczenia. Niemniej jednak można wskazać kilka ogólnych obszarów, bez których kompletna kampania reklamowa nie może się obejść.

stan-deweloperski-marketing-nieruchomosci

CO OZNACZA POJĘCIE STAN DEWELOPERSKI?

8 / 01 / 2016 / 0 comments

Pojęcie stan deweloperski, lub rzadziej używane standard deweloperski nie jest określone w prawie, dlatego też w przypadku równych firm deweloperskich może oznaczać zupełnie inny standard. Najogólniej mówiąc czego można się spodziewać po lokalu w stanie deweloperskim określa umowa, która choć najczęściej jest długa i zawiła należy ją przeczytać z dużą uwagą wówczas unikniemy wielu niemiłych niespodzianek.

Marketing nieruchomości, wybór dewelopera

JAK WYBRAĆ DOBREGO DEWELOPERA?

7 / 01 / 2016 / 0 comments

Wybór mieszkania nie należy do łatwych, ponieważ każdy kupujący szuka oferty spełniającej   wszystkie jego oczekiwania, kiedy już znajdziemy to czego szukamy nie zapominajmy o sprawdzeniu dewelopera, który nie zawsze bywa uczciwy, a podpisanie z umowy z niewłaściwym przedsiębiorcą będzie skutkowało przez lata.

Marketing nieruchomości

MARKETING NIERUCHOMOŚCI. DLACZEGO WARTO ZAUFAĆ SPECJALISTOM?

7 / 01 / 2016 / 0 comments

Marketing jest częścią działalności każdej firmy. Identyfikacja wizualna czy aktywna promocja produktów mogą stać się kluczem do sukcesu, jeśli są wykonywane przez profesjonalistów. Niestety niektórzy przedsiębiorcy decydują się na prowadzenie działań marketingowych na własną rękę lub szukają najtańszych ofert.

wizualizacja-nieruchomości-jest-ważna

DLACZEGO WIZUALIZACJA NIERUCHOMOŚCI JEST TAK WAŻNA?

4 / 01 / 2016 / 0 comments

Wizualizacja nieruchomości to nic innego, jak obrazy nieruchomości przygotowane w programach graficznych na podstawie projektu dostarczonego przez inwestora. Grafik przygotowuje szczegółowe trójwymiarowe modele budynków, a następnie wykonuje serię wysokiej jakości obrazów, które możesz zaprezentować klientom.

wizualizacja-nieruchomości-jest-ważna

JAK ZBUDOWAĆ DOBRY WIZERUNEK INWESTYCJI?

4 / 01 / 2016 / 0 comments

Marketing to nie tylko informowanie klienta o możliwości zakupu danego dobra. To przede wszystkim tworzenie atrakcyjnego wizerunku marki lub produktu. Aby wzbudzić zainteresowanie
klienta, produkt musi mieć dobrą identyfikację wizualną, logo i nazwę. Produkt powinien wzbudzać pozytywne skojarzenia, a identyfikacja nawiązywać do potrzeb grupy docelowej.

inwestycje_rzeczowe_majatkiem_przedsiebiorstwa

INWESTYCJE RZECZOWE SKŁADNIKIEM MAJĄTKU PRZEDSIĘBIORSTWA

31 / 12 / 2015 / 0 comments

Inwestycje rzeczowe to przede wszystkim składniki trwałego majątku przedsiębiorstwa, więc zaliczyć należy do nich zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych, rozbudowa budynków firmy, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technicznych i technologicznych.

leasing_pozyskiwanie_kapitału_obcego

LEASING FORMĄ POZYSKIWANIA KAPITAŁU OBCEGO

30 / 12 / 2015 / 0 comments

Leasing jest aktualnie jedną z bardziej popularnych form pozyskiwania kapitału obcego. W państwach wysoko rozwiniętych od ponad ćwierćwiecza jest on najpowszechniej stosowanym źródłem finansowania inwestycji w przedsiębiorstwach. Od kilku lat zainteresowanie leasingiem wzrasta także w Polsce. Leasing stanowi formę finansowania rozwoju przedsiębiorstw poprzez zewnętrzne źródła.

kredyt_inwestycyjne_finansowanie-inwestycji

FINANSOWANIE INWESTYCJI KREDYTEM INWESTYCYJNYM

30 / 12 / 2015 / 0 comments

Większość udzielonych w Polsce kredytów należy do komercyjnych. Do takich kredytów możemy zaliczyć te, których koszt ustalany jest na podstawie określonych warunków ekonomicznych, uwzględniając obecną cenę pieniądza na rynku międzybankowym. Preferencyjne kredyty to te, do których udzielana jest dotacja. Są one zatem tańsze od komercyjnych.

reklama_nieruchomości_planowanie_sprzedazy_mieszkań

REKLAMA NIERUCHOMOŚCI DZIEŁEM PLANOWANIA

30 / 12 / 2015 / 0 comments

Doskonałe pomysły i udane kampanie reklamowe nie powstają z niczego, należy je zbudować wykorzystując kluczowe argumenty, które pobudzają sprzedaż towarów i usług. Reklama to płatna obecność w środkach masowego przekazu, która ma rozpowszechniać znajomość firmy wśród nabywców i/lub zwiększać obroty.

kredyt_inwestycyjny_kredyt_mieszkaniowy

KREDYT INWESTYCYJNY, PROWIZJE I ODSETKI

30 / 12 / 2015 / 0 comments

Kredyt stanowi rodzaj pożyczki udzielonej przez bank osobie prawnej lub fizycznej za oprocentowaniem na określony cel według zasad i warunków podanych w umowie kredytowej. Jest to forma stosunku prawno – finansowego łącząca kredytodawcę z kredytobiorcą. Za tę usługę bank otrzymuje wynagrodzenie należne pożyczkodawcy w formie odsetek od udzielonego kredytu według określonej stopy procentowej, zwanej ceną kredytu.

Odziaływanie-reklamy-na-potencjalnego-klienta

ODDZIAŁYWANIE REKLAMY NA POTENCJALNEGO NABYWCĘ

30 / 12 / 2015 / 0 comments

Z punktu widzenia reklamy interesujące są zachowania konsumenta związane z odejmowaniem decyzji rynkowych. To, w jaki sposób są one podejmowane, jest uzależnione od różnych czynników: rodzaju produktu, jego wartości i ceny, dotychczasowych doświadczeń konsumenta, okoliczności, w jakich zakup jest dokonywany.

Aspekty_inwestycji_rozwoj_przedsiębiorstwa

INWESTYCJA I ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA

29 / 12 / 2015 / 0 comments

Zgodnie z zapisem w literaturze fachowej termin inwestycje wydaje się zrozumiały. Jednak nie da się ukryć, że stał się dość trudny do jednoznacznego zdefiniowania. Jak zauważył J. Czarnek inwestycje odgrywają znaczącą rolę w działalności przedsiębiorstwa w związku z tym, że większość z nich przynosi korzyści finansowe dla firmy.

Inwestor_nowych_nieruchomosci_marketing

INWESTOR NIERUCHOMOŚCI, JAKO UCZESTNIK PROCESU BUDOWLANEGO

29 / 12 / 2015 / 0 comments

K. Marcinek twierdzi, że inwestor to osoba fizyczna lub prawna, na której imię realizowana jest inwestycja. Jest on uczestnikiem procesu budowlanego. Z tego faktu wynika, szereg praw i obowiązków ciążących na inwestorze przez cały okres realizacji inwestycji to znaczy od momentu podjęcia decyzji o budowie nieruchomości, aż do chwili przekazania gotowego obiektu do użytkowania.

inwestowanie_w_nieruchomosci_dobra_niematerialne

SZTUKA INWESTOWANIA, PLANOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI

29 / 12 / 2015 / 0 comments

Inwestycje, podobnie jak inne kategorie ekonomiczne składają się z poszczególnych różnorodnych działań, które można poddać klasyfikacji według kryteriów wspomnianych w dalszej części artykułu. Jednak ich dobór zależy od potrzeb badawczych podmiotu klasyfikującego.

nabycie_wlasnosci_nieruchomosci

NABYCIE WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI

21 / 12 / 2015 / 0 comments

Nieruchomość to specyficzny obiekt zarządczy oraz prawny. Świadczy o tym nie tylko definicja prawna nieruchomości. Regulacje prawne, które dotyczą nieruchomości wykraczają ponad gałąź prawa z grupy cywilnej, sięgając prawa finansowego, a także administracyjnego.

finansowanie_inwestycji_nieruchomosci_deweloperskich

FINANSOWANIE NIERUCHOMOŚCI DEWELOPERSKICH

21 / 12 / 2015 / 0 comments

Nieruchomość dotyczy wydzielonego obszaru ziemi połączonego z budynkami oraz innymi urządzeniami, które są na nim wzniesione. Poszczególny zakres pojęciowy słowa zwanego nieruchomość jest zatem szeroki. Nieruchomość można określić jedną z najstarszych kategorii ekonomicznych oraz łączy się ściśle określone z pojęciem własności.

kim_jest_deweloper_inwestycje_nieruchomosci

KIM JEST DEWELOPER?

21 / 12 / 2015 / 0 comments

Deweloper jest określany inwestorem, czyli osobą fizyczną bądź prawną, która inwestuje w konkretną budowę tak zwanych nieruchomości budynkowych. Inwestor to osoba fizyczna lub prawna, na której imię realizowana jest inwestycja. Jest on uczestnikiem procesu budowlanego.

nowe-media-komunikowanie-sie-spoleczenstwa

MEDIA A KOMUNIKOWANIE SIĘ

15 / 12 / 2015 / 0 comments

W badaniach nad mediami i ich społecznymi funkcjami wyróżnia się kilka okresów, w trakcie których społeczne, polityczne, kulturowe i technologiczne przemiany w zasadniczy sposób na nie wpłynęły. Bez wątpienia do tych znaczących wydarzeń zakwalifikować należy obie wojny światowe, ich okres i okres odbudowy infrastruktury społeczno-gospodarczej państw Europy.

Media_-jako_jeden_z_przykładow_działan_marketingowych

MEDIA, JAKO JEDEN Z PRZYKŁADÓW DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

10 / 12 / 2015 / 0 comments

Media sa określane jako jeden z przykładów działań marketingowych. Cechuje je wysoko pojęta reklama. Reklama jako narzędzie które przedstawia ofertę firmy i która to zachęcania do zakupu może być sensownie stosowana tylko przez producenta dóbr konsumpcyjnych, detalistę albo firmę usługową.

nowe-mieszkania-dla-cudzoziemcow

NOWE MIESZKANIA DLA CUDZOZIEMCÓW

10 / 12 / 2015 / 0 comments

W celu pełnego zaprezentowania problematyki nabywania nieruchomości przez cudzoziemców zasadne wydaje się ogólne zdefiniowanie pojęcia cudzoziemiec. Jest to sobą nie mająca obywatelstwa państwa, w której obecnie przebywa. Faktem jest, że od dłuższego czasu uczestnikami życia zbiorowego w Polsce są cudzoziemcy, czy te osoby, które nie są związane z Polską formalnym węzłem prawnym, czyli obywatelstwem1.

nowe_mieszkania_dla_mlodych_malzenstw

NOWE MIESZKANIA DLA MŁODYCH MAŁŻEŃSTW

10 / 12 / 2015 / 0 comments

Zgodnie z licznymi zapisami właściciel powinien korzystać z nieruchomości osobiście, jest tu mowa o celu rekreacyjnym bądź mieszkaniowym oraz uprawianiu jej, pobieraniu pożytków naturalnych oraz cywilnych bądź oddawaniu w posiadanie tak zwane zależne na określonej podstawie stosunku prawnego.

celebryci-w-reklamie-nieruchomosci

CELEBRYCI W REKLAMIE NIERUCHOMOŚCI

8 / 12 / 2015 / 0 comments

Moda dotyczy praktycznie każdej dziedziny życia. Zauważamy ją oczywiście w ubraniach, kreacjach, wystroju wnętrz czy właśnie w reklamach. Współcześnie, większość reklam telewizyjnych, tworzona jest w podobny sposób, kolokwialnie mówiąc: „na jedno kopyto”.

wizualizacje_z_lotu_ptaka_wizualizacja_osiedla

WIZUALIZACJE Z LOTU PTAKA

7 / 12 / 2015 / 0 comments

Najnowsze wizualizacje z lotu ptaka inwestycji w Toruniu, Inowrocławiu, Bydgoszczy i Grudziądzu.

czym_jest_nieruchomosc

CZYM JEST NIERUCHOMOŚĆ

5 / 12 / 2015 / 0 comments

Nieruchomość dotyczy wydzielonego obszaru ziemi połączonego z budynkami oraz innymi urządzeniami, które są na nim wzniesione. Poszczególny zakres pojęciowy słowa zwanego nieruchomość jest szeroki. Nieruchomość wspólna obejmuje wszystko, co pozostaje w budynku po wyodrębnieniu własności poszczególnych lokali.

agencja_reklamowa_kreatywna_projekty_dla_deweloperów

OD POMYSŁU DO REALIZACJI

3 / 12 / 2015 / 0 comments

Zacznijmy od początku od tego, że to marka tworzy logo, opowiada historię, przedstawia obietnicę, którą logo ma za zadanie zilustrować i ukazać w taki sposób, by zapamiętał ją odbiorca.