IDENTYFIKACJE

identyfikacja_marketing_inwestycji_deweloperskiej
nowy_wizerunek_nieruchomosci_deweloperskiej
responsywny_wizerunek_nowej_inwestycji_deweloperskiej
IDENTYFIKACJA WIZUALNA INWESTYCJI
Jednorodność materiałów firmowych to siła, która buduje sukces marki. Będąc rozpoznawalnym, buduje się pozytywne skojarzenia swoich Klientów.

Identyfikacja wizualna czyli Corporate Identity to spójny graficznie zestaw narzędzi reklamowych w których skład wchodzi m.in:  logo firmowe, materiały reklamowe, foldery, broszury, ulotki, strony internetowej itp. Budują one wizerunek marki, produktu czy firmy. Zadaniem przemyślanej identyfikacja jest obraz marki, która buduje pozytywne wyobrażenie oraz utrwala założone w strategii marketingowej wartości. Wszystkie narzędzia, które wchodzą w skład projektowanego wizerunku powinny być jednolite, wspierać się –  tworzyć jedną całość, a przy tym wyróżniać firmę na rynku spośród konkurencji.
Budowanie przemyślanego wizerunku firmy, czyli sposób na wyróżnienie się. Wszakże wszystko zaczyna się od projektu logo, wizerunek firmy to jednak coś więcej. Mając na myśli jednolity wizerunek musimy uwzględnić i połączyć następujące elementy: identyfikacja werbalna (nazwa firmy, hasło reklamowe, komunikaty firmowe),  i wizualna (projekt logo, znakowania firmowe).

ETAPY BUDOWANIA WIZERUNKU
Spójność wizerunku osiąga się poprzez zespolenie wszystkich tych elementów. Należy o tym pamiętać wybierając jednego wykonawcą, który jest wstanie zarządzać całym procesem tworzenia spójnego stylu. Pierwszym krokiem do opracowania wizerunku firmy, marki jest stworzenie, nazwy firmy, następnie logotypu oraz hasła firmowego. Kolejnym krokiem jest dobranie kolorystyki oraz czcionki. Materiały wizerunkowe, takie jak  strona internetowa, papier firmowy, wizytówki, koperty, teczka firmowa, oznakowania wewnętrzne i na zewnętrze, środki transportu.

Przemyślane, precyzyjne działania dają zamierzony efekt. Przemyślane projekty identyfikacji warto wprowadzić od samego początku. Należy od samego początku zadbać o jej rozpoznawalności, a w konsekwencji cieszyć się z sukcesu. Precyzyjnie określona kreacja marki daje możliwość ciągłej rozbudowy wraz ze rozwojem i potrzebami firmy. Każda dobrze skonstruowana identyfikacja powinna charakteryzować się następującymi elementami:

  • charakterystyczny wizerunek,
  • czytelny sposób komunikacji z klientem,
  • wyraźne odróżnienie firmy od konkurencji