MARKETING ATL i BTL

marketing_atl_btl_zewnętrzna_lampy_dewelopera_plac_budowy
marketing_inwestycji_deweloperskich_atl_btl_identyfikacja_wizualizacja_osiedla
marketing_atl_btl_tablica_plac_budowy_nieruchomosci
PRECYZYJNE OKREŚLENIE ODBIORCY REKLAMY
Stworzenie idealnej reklamy to proces, który winien być przemyślany. Niezbędne staje się precyzyjne określenie odbiorcy reklamy.

Miejsce – gdzie umieścić reklamę? Nie szkoda Ci pieniędzy na wykupowanie kolejnych powierzchni reklamowych, które niewiele dają? Znając odbiorcę, do jakiego chcesz trafić, możesz łatwo dowiedzieć się gdzie go znajdziesz.

Typ reklamy – jak i co? Znając odbiorcę, masz możliwość wybrania sposobu reklamy. Nie musisz się ograniczać, możesz tworzyć nowe kampanie, akcje i zaskakiwać odbiorcę.

Potrzeby – czego właściwie chce odbiorca? To pytanie jest prawdopodobnie kwestią kluczową. Czego innego potrzebuje nastolatek, dziecko, rodzic, osoba w średnim wieku i osoba w wieku podeszłym. Nie wiedząc z kim masz do czynienia, nie wiesz nawet czy warto się odzywać.

Komunikacja – jak mówić skutecznie? Komunikacja z odbiorcą to kwestia ważna. Dopasuj do odbiorcy również słownictwo i styl, jakim się będziesz posługiwał przy prezentacji czy w reklamie.