Branding marki nowej inwestycji deweloperskiej „Wolska Kamienica”

OPIS PROJEKTU

Najnowsza inwestycja Wolska Kamienica jest hołdem dla dawnej Warszawy, a jednocześnie spełnieniem marzeń o nowoczesnym i funkcjonalnym mieszkaniu, w doskonałej lokalizacji. Warszawska Wola to dzielnica niezwykła, łącząca historię z nowoczesnością. Niegdyś kojarzona z infrastrukturą poprzemysłową, obecnie przeżywa renesans. Wolska Kamienica została stworzona z myślą o tych, którzy cenią sobie nowoczesność, jakość i funkcjonalność a jednocześnie chcą żyć w wyjątkowym i klimatycznym miejscu.
Na przestrzeni lat część Woli stała się nowoczesnym ośrodkiem biznesowym z sąsiedztwem centrum, kameralną atmosferą i ciekawą historią. Tutaj, jak nigdzie indziej, przenika się współczesność z klimatem przedwojennej stolicy.

  • Identyfikacja wizualna
  • Projekt logo
  • Nazwa inwestycji
  • Identyfikacja wizualna
  • Key visual
  • Folder reklamowy

ROZWIĄZANIE

Opracowanie wizerunku inwestycji utrzymanego w stylu „Art deko”. Stworzone materiały marketingowe, nawiązujące do architektury budynku i przedwojennej historii, podkreślają unikatowy charakter przedsięwzięcia. Przyjęta stylizacja przypominająca efekt starego filmu, tworzy niepowtarzalny klimat i wyróżnia inwestycje wśród innych na warszawskiej Woli.
  • Indywidualny wizerunek
  • Unikatowy charakter
  • Styl „Art deko”
  • Fotografie retro

SCENOGRAFIA
Wolska Kamienica znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Skweru im. Alojzego Pawełka. Wśród rosnących tu drzew: klonów, lip, jesionów, wierzb i świerków wytyczono sieć ścieżek z ławkami i placem zabaw. Wyjątkowy klimat parku tworzą zabudowania XIX- wiecznej gazowni będące nieodłączną częścią panoramy miasta.”

ROLA, OSCARY  I AFTER PARTY
Bliskość centrum miasta oraz Ronda Daszyńskiego sprawiają, że doskonale poczują się tutaj osoby aktywne zawodowo, żyjące dynamicznie, a jednocześnie poszukujące cichej enklawy z dala od zgiełku głównych arterii.”

TU SIĘ WSZYSTKO ROZEGRA
Scenariusz Wolskiej Kamienicy wyróżnia niezwykła dbałość o szczegóły projektu. Budynek nawiązujący stylem do dawnych warszawskich kamienic, charakteryzuje się ciekawą, lekką formą. W inwestycji stworzono 83 lokale mieszkalne w różnorodnych metrażach od 25 do 84 m2. Każde z mieszkań posiada balkon, loggię lub taras. Garaż, komórki lokatorskie oraz lokale usługowe zwiększą wygodę codziennego życia.”

TWÓJ CASTING, TWOJA SCENA, TWOJA GŁÓWNA ROLA!

http://www.kompaniadomowa.pl/