Marketing nieruchomości – „Kościuszki 66”

strategia_marketingowa_sprzedazy_mieszkan_projekty_graficzne
OPIS PROJEKTU

Inwestycja Kościuszki 66 jest nowatorską ideą połączenia funkcji mieszkalnej z funkcją usługową. W budynku zaprojektowano mieszkania z indywidualną komunikacją zapewniając
wygodę na każdym kroku. Inwestycja wykorzystuje wszystkie atuty łącząc w twórczy sposób walory lokalizacji z nowoczesnym i aktywnym stylem życia. Opracowaliśmy wizerunek, opierając się na na takich narzędziach jak:

  • Identyfikacja wizualna
  • Projekt logo
  • Wizualizacja budynku

ROZWIĄZANIE

Stworzenie wizerunku inwestycji dla osób aktywnych, mieszkających w centrum miasta. Grupą docelową są osoby młode, dla których ważną role odgrywa korzystanie z uroków i atrakcji nowoczesnego miasta.
  • Wzmocnienie wizerunku developera
  • Wizerunek wyjątkowej inwestycji
  • Pozycjonowanie na rynku

„Mieszkania dla aktywnych.
Doskonała lokalizacja obiektu w samym centrum nowoczesnej części miasta stwarza możliwości, które trudno przecenić. Mieszkańcy będą mieli szybki i dogodny dostęp do centrów handlowych, usługowych, rozrywkowych i naukowych. Kościuszki 66 to idealne miejsce dla osób stawiających na nowoczesność, komfort i wygodę.”

http://www.kościuszki66.pl