Nowa inwestycja „Naturia”

OPIS PROJEKTU

ŻYJĄC W HARMONII Z WŁASNĄ NATURĄ

Zadanie jakie zostało nam powierzone, to stworzenie identyfikacji i materiałów marketingowych nowej inwestycji położonej w przepięknej naturalnej scenerii.  Identyfikacja zwraca się w stronę natury, oddając jej piękno. Materiały odnoszą się do pierwotnych wartości jakie odnajdujemy w kontakcie z przyrodą, w kontakcie, w którym człowiek zyskuje pozytywny wpływ na emocje, samopoczucie oraz regeneracje i wewnętrzny spokój.

ROZWIĄZANIE

Zmiana wizerunku dewelopera
  • Projekt logo
  • Identyfikacja wizualna
  • Opracowanie Key Visual
  • Wizualizacje
  • Opracowanie hasła/claim
  • Copyright

CHWALĄC NATURALNE PIĘKNO
„Osiedle Naturia jest zaprojektowane jako miejsce, gdzie architektura przeplata się z przyrodą, kłaniając się drzewom, dając mieszkańcom poczucie harmonii i spokoju.” – Prof. Ewa Kuryłowicz, Kuryłowicz & Associates

WYJĄTKOWA ROŚLINNOŚĆ
Naturia otoczone jest bogatą roślinnością. Na jego terenie i po jego obwodzie zachowane zostały stare sosny i brzozy. Całość uzupełniać będą trawy oraz rośliny iglaste wpisujące się w charakter tej przestrzeni.

WYJĄTKOWA PRZESTRZEŃ
Apartamenty tworzą dogodne warunki do życia całej rodzinie. Na terenie osiedla znajdują się oświetlone alejki z ławkami i mała architektura.
W ramach projektów unijnych planowane jest zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne.