Rebranding marki developera

OPIS PROJEKTU

“Naszym kluczem do satysfakcji Klientów jest właściwy dobór lokalizacji w przyjaznym otoczeniu. Nasze domy wyróżnia dbałość o szczegóły, użyteczność i ciekawa architektura. Dokładamy wszelkich starań aby w zbudowanych przez nas mieszkaniach znaleźli Państwo swój wymarzony dom.” – zarząd firmy Kompania Domowa

ROZWIĄZANIE

Rebranding marki dewelopera Kompania Domowa. 
  • Projekt logo
  • Opracowanie Key Visual
  • Opracowanie hasła/claim
  • Copyright

Indywidualne pragnienia i wartość
Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dewelopera dla którego najważniejsze jest poznawanie indywidualnych potrzeb swoich Klientów. Wspieranie idei, gdzie budowanie szczęścia rodzinnego polega na zaspakajaniu indywidualnych pragnień i wartości każdej z poszczególnych jednostek stanowiących rodzinny, harmonijny dom.

Wartość marki
Podczas pracy nad materiałem stworzyliśmy hasło, które oddaje ducha wartości firmy. Skomponowane motto symbolizuje te wartości. Takie połączenie wykorzystujemy jako parasol komunikacji, gdyż zawiera czystą esencję, przekładając się na pozostałe hasła i znaczenie całej marki.

KOMPANIA DOMOWA
PRZESTRZEŃ NA S’POKÓJ.