Każdy klient zainteresowany kupnem nowego lokum, najpierw przygląda się kartom mieszkań. To tutaj może znaleźć podstawowe informacje na temat nieruchomości. Główną częścią karty jest rzut techniczny – klient może zobaczyć, jaki jest układ i liczba pomieszczeń oraz jak duża jest powierzchnia poszczególnych pokoi i całego mieszkania. Na karcie nie może zabraknąć adresu nieruchomości oraz dodatkowej mapki, jeśli mieszkanie stanowi część budynku wielorodzinnego. Znajdziesz tu również strzałkę północy, która pokazuje położenie względem kierunków geograficznych oraz dane kontaktowe do biura prowadzącego sprzedaż nieruchomości.

Jak powinna wyglądać profesjonalna karta mieszkania?
Podstawowe informacje to nie wszystko, by można było powiedzieć, że metryczka jest profesjonalnie przygotowana. Karta to wizytówka mieszkania, a więc powinna nie tylko przedstawiać rzetelne informacje, ale również ładnie się prezentować. Pełni rolę informacyjną i marketingową. W takim razie, co powinna znaleźć się na atrakcyjnej karcie mieszkania?

  1. Elementy identyfikacji wizualnej inwestycji. Jeśli mieszkanie stanowi część inwestycji, która miała przygotowaną identyfikację, karty powinny wpisywać się w tę narrację. Na karcie można umieścić logo i nazwę dewelopera albo inwestycji, a także użyć kolorystyki i czcionek, które były stosowane w innych elementach kampanii.
  2. Najważniejsze informacje muszą być wyróżnione. Klienci w pierwszej kolejności zwracają uwagę na to, jaka jest całkowita powierzchnia mieszkania, ile jest pomieszczeń i na którym piętrze znajduje się nieruchomość.
  3. Dobrym pomysłem jest dodanie zdjęć lub wizualizacji. Obraz może przedstawiać proponowaną aranżację mieszkania lub nieruchomość w kontekście otoczenia.
karta-mieszkania-metryczka-lokalu

Karta mieszkania wraz z wizualizacją, rzut mieszkania 3D

Nowoczesne karty mieszkań
Karty mieszkań znajdują się w materiałach drukowanych i na bilbordach, ale również na dedykowanych stronach www. Prezentacja w Internecie daje o wiele większe możliwości, z których Twoi klienci chętnie skorzystają. Jednym z elementów, który warto dodać do wirtualnej karty są bogate i zróżnicowane wizualizacje. Mogą przedstawiać różne warianty aranżacji. Jeden przykład wyposażenia mieszkania może nie przypaść do gustu wszystkim klientom, jednak w sieci nie musisz przejmować się ograniczonym miejscem. W broszurze reklamowej nie zmieścisz wielu alternatywnych wizualizacji, ale na stronie www możesz ich dodać, ile chcesz. Warto skorzystać z tej możliwości, bo niewielu klientów jest w stanie zobaczyć potencjalne aranżacje oczami wyobraźni. Jeśli użytkownicy zobaczą mieszkanie wykończone i wyposażone w sposób zgodny z ich estetyką, jest większa szansa na to, że zdecydują się na zakup.

2.6   25_n  B5

Jeszcze większe możliwości dają wizualizacje 3D. Internetowa karta mieszkania może zawierać interaktywny rzut, który zamieni się w wirtualne mieszkanie. Pozwól klientowi pospacerować po obiekcie i zobaczyć nieruchomość z perspektywy mieszkańca. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest to, że klient może zwiedzić mieszkanie, nawet, jeśli budowa jeszcze nie dobiegła końca.