Rozpoznawalna marka to coś więcej niż samo logo nieruchomości czy inwestycji. Stworzenie samej marki, nie jest problematyczne. Trudniejszym zadaniem jest natomiast powołanie do życia marki rozpoznawalnej. Wystarczy przecież zmusić odbiorców do oglądania elementów jej wizerunku na każdym kroku. Celem i osiągnięciem, staje się natomiast stworzenie marki, która nieść będzie ze sobą przesłanie, która nie będzie rozpoznawalna sama w sobie, jednak rozpoznawalne będą jej styl, jakość. Jaki udział ma ona w całym procesie tworzenia logo? Choć to pytanie zadawało sobie już wielu, wiadomym jest, że marka to coś więcej niż logo. Pytanie powinno brzmieć więc, jaki udział w projektowaniu logo ma marka. Zacznijmy więc od tego, że to właśnie marka tworzy logo, opowiada historię, przedstawia obietnicę, którą logo ma za zadanie zilustrować i ukazać w taki sposób, by zapamiętała ją ogromna ilość odbiorców.