PROJEKTOWANIE DRUKU

katalog_inwestycji_nieruchomosci_deweloperskiej_apartamenty_wozownia
folder_katalog_inwestycji_nieruchomosci_deweloperskiej_apartamenty_wozownia
folder_inwestycji_nieruchomosci_deweloperskiej_apartamenty_jakuba
KREOWANIE MARKI
Rozpoznawalna marka to coś więcej niż samo logo nieruchomości czy inwestycji. Stworzenie samej marki, nie jest problematyczne. Trudniejszym zadaniem jest natomiast powołanie do życia marki rozpoznawalnej. Wystarczy przecież zmusić odbiorców do oglądania elementów jej wizerunku na każdym kroku. Celem i osiągnięciem, staje się natomiast stworzenie marki, która nieść będzie ze sobą przesłanie, która nie będzie rozpoznawalna sama w sobie, jednak rozpoznawalne będą jej styl, jakość. Jaki udział ma ona w całym procesie tworzenia logo? Choć to pytanie zadawało sobie już wielu, wiadomym jest, że marka to coś więcej niż logo. Pytanie powinno brzmieć więc, jaki udział w projektowaniu logo ma marka. Zacznijmy więc od tego, że to właśnie marka tworzy logo, opowiada historię, przedstawia obietnicę, którą logo ma za zadanie zilustrować i ukazać w taki sposób, by zapamiętała ją ogromna ilość odbiorców.
PROJEKTOWANIE STYLU I JAKOŚCI
Wartościowe logo powstaje więc dopiero po tym, jak marka napisze swym wdziękiem, całą powieść, do której logo oraz pozostałe elementy graficzne, jak różnego rodzaju materiały identyfikacji czy znaki i czcionki, będą ilustracją. Gdzie leży więc największa trudność twórcy logo? Zaczyna się ona w kilka chwil po rozpoczęciu prac. Początkowo, znając markę, wiemy dobrze, czego oczekuje ona od powstającego znaku. Logo to jedno z najbardziej skomplikowanych działań, jakie podejmuje twórca. Nie tyle skomplikowane w technice, ile w samej idei. Niezbędna staje się ogromna pokora, umożliwiająca odzwierciedlenie wartości marki, w najbardziej efektywny sposób, połączona z odwagą, pozwalającą na przełamanie stereotypów. Nieoceniona jest jednak równowaga, między obiema z cnót twórcy logo – bez niej marka nigdy nie otrzyma właściwego wizerunku, a twórca nigdy nie stanie się profesjonalistą.